Monday, 18 July 2016

Dreams Come True



I've always wanted to see Lana Del Rey performing live and this summer my dream finally came true. I went to her concert to Locarno, Swiss with my dad. I was waiting for the concert for about 6 hours but I got in the third row so it was definitely worth it. Her voice was amazing and the atmosphere and the energy of the whole event was indescribable. 

Vždycky jsem chtěla vidět Lanu Del Rey živě a tohle léto se mi můj sen konečně splnil. Spolu s taťkou jsme jeli na její koncert do Locarna, což je ve Švýcarsku. Na koncert jsem čekala asi 6 hodin, ale stálo to za to, protože jsem se dostala do třetí řady. Lana měla úžasný hlas a atmosféra celého koncertu byla nepopsatelná.



1., 2. Photo of a cute window and my vegan dinner on our stop in Memmingem, Germany. / Fotka roztomilého okýnka a mojí veganské večeře z Německa (Memmingem).
3. When I go to a non-vegan restaurant I always ask for rice and grilled veggies. / Když jdu do neveganské restaurace, vždycky si dávám rýži a grilovanou zeleninu.
4. Vegan pizza with a vegan cheese is life. / Veganská pizza s veganským sýrem nemá chybu.



Locarno was such a lovely place to visit. I almost felt like I was in Italy.
Locarno bylo opravdu krásné místo, cítila jsem se tam úplně jako bych byla v Itálii.



1. On our way back we visited raw vegan restaurant. The food wasn't bad but I wouldn't be able to eat raw food all my life, nothing beats cooked rice or sweet potatoes. / Na cestě domů jsme se zastavili v raw vegan restauraci. Jídlo nebyla špatné, ale určitě bych se takhle nemohla stravovat celý svůj život. Nic totiž nemá na vařenou rýži nebo batáty.
2. Hotel breakfast in Germany. / Hotelová snídaně v Německu.
3. This smoothie with ice I had in Locarno was a must in such a hot weather. / Tohle smoothie s ledem se v takovém pařáku hodilo jako nikdy.
4. And another smoothie, this time with dragon fruit. / A další smoothie, tentokrát s dračím ovocem.

3 comments: