Tuesday, 21 June 2016

Summer Plans

I can't believe that I'm going home for summer (okay, only for one month) in one week! The time pasts so fast...and I still haven't found a new house for next year so I'm a bit stressed about it plus I have to pack all my stuff and move it to my friend's house, this will be fun as well.

Nemůžu uvěřit, že už jen za týden letím na léto domů (dobře, jen na jeden měsíc)!. Všechno tak strašně rychle utíká, já jsem si ještě nenašla bydlení na další školní rok a ještě k tomu si musím sbalit všechny věci a nějak je donést ke kamarádce domů, kde si je budu nechávat přes léto. To bude ještě sranda.


1., 2. Markeaton park at 5AM. / Markeaton park v 5 ráno.
3. My super-stylish jogging leggins. / Moje super-stylové legíny na běhaní.
4. Improving my yoga skills always makes me happy. / Zlepšování svých dovedností v józe mi vžycky dělá radost.



1. This coconut and rice milk is the best milk I've ever had. It's good for a coffee or just on its own. / Tohle kokosovo-rýžové mléko je vůbec nejlepší, jako jsem kdy měla. Hodí se do kávy nebo prostě jen tak samotné.
2., 3. Trying to eat healthy. / Snažím se jíst zdravě co to jen jde.
4. Vegan soup at my favourite place called Good Green Cafe, they've got so many tasty vegan options! Oh, and I almost forgot to mention that I've been for a meal at Wagamama, my other favourite place to eat (but the food was so good that I forgot to take a picture of it). / Vegan polévka v Good Green Cafe, mé oblíbené restauraci. Chodívám tam ráda, protože mají v nabídce hodně veganských jídel a vždycky jsem se vším maximálně spokojená. A málem bych zapomněla zmínit, že jsem byla také na večeři ve Wagamama, další mé oblíbené restauraci (jídlo bylo ale tak moc dobré, že jsem ho zapomněla vyfotit).


I've been quite unhappy with my lifestyle and myself generally recently so I have to do something with that to be on the right track again. What I mean is that I've been lazy, unmotivated, I put on weight as well because my eating habits have been pretty unhealthy and basically I've been just bored of everything and doing nothing. I challenged myself to put everything back in the correct order during this summer so hopefully, I'll manage to do it! I've started working out almost every day and today I woke up at 5AM because I had so much energy and couldn't sleep and went jogging. I'm so proud of that because that doesn't happen often! What else do I need to work on is my diet. I would really like to try high carb low fat vegan diet but everytime I start I mess it up with some peanut butter or ice cream. I think I just need to focus more on my goals and realise what I really want. If I'll do that, everything might be a lot easier and hopefully, I won't struggle with that anymore.

V poslední době jsem byla celkem nespokojená se svým životním stylem a sebou celkově, takže jsem si řekla, že s tím něco musím udělat a dát se zase zpět dohromady. Co mám na mysli je, že jsem zlenivěla, jsem bez motivace, přibrala jsem nějaké to kilo, protože moje stravovací návyky nebyly zrovna nejzdravější a celkově jsem ze všeho znuděná a prakticky dělám nic. Dala jsem si výzvu, že tohle léto to všechno napravím a hodím se zase do pohody! Už jsem tak nějak začala, každý den cvičím a dnes jsem se dokonce vypravila v 5 ráno běhat, jelikož jsem nemohla spát a překypovala jsem energií (nechápu, kde se ve mě v 5 ráno vzala). Na tohle jsem opravdu pyšná, protože taková věc se mi nepřihodí jen tak! Další bod, na kterém potřebuji zapracovat je jídelníček. Opravdu bych chtěla vyzkoušet hight carb low fat vegan stravování, ale vždycky to nějak podělám arašídovým máslem nebo zmrzlinou. Myslím si, že se jen potřebuji více soustředit na to, čeho chci dosáhnout a na to, co opravdu chci, všechno pak bude jednodušší a snad už se vším nebudu tolik bojovat.


4 comments:

  1. Nice tips ;)
    xx
    Mónica Sors
    MES VOYAGES À PARIS
    NEW POST: LOOK POOL PARTY

    ReplyDelete
  2. Mňam, ty veganské dobroty <3 HCLF je nejlepší, moc to doporučuju, cítím se po tom úplně nejlíp, ale není třeba to nějak šíleně hrotit, dát si občas něco s vyšším obsahem tuku neuškodí (avokádo, oříšky) :) xx

    ReplyDelete