Friday, 22 April 2016

Creative Mind

I've finally handed in all my uni stuff so now I'm free and have more time to do things that I enjoy. The only thing I have to finish is my essay, but it's almost done!! / Konečně jsem ve škole odevzdala všechny práce, takže už mám volno a můžu se věnovat věcem, které dělám ráda. Jediné, co musím dodělat, je esej, ale tu už mám skoro dopsanou!!


1. My new inspirational wall. I'm so happy with it! / Moje nová nástěnka plná inspirace.
2. I was a model for Fashion third years student and this outfit was the number one for me! / Dělala jsem modelku pro kolekci třeťáků a tento outfit byl pro mě číslo jedna!
3. Finally warm weather ♥. / Konečně teplo ♥.
4. My Fifties inspired creative shirt. / Moje kreativní košile inspirovaná padesátými léty.



1. My 4 final designs. At first I had no idea what I was doing but I thing it has turned out well. / Moje 4 finální návrhy. Na začátku jsem vůbec neměla páru, co vlastně dělám, ale myslím si, že to nakonec dopadlo dobře.
2. Doing my sketchbooks is my favourite activity. I love being creative and just experiment with different techniques.  / Dělání sketchbooků je moje oblíbená činnost. Baví mě být kreativné a experimentovat s různými technikami.
3. My mood board and colour board. / Inspirace.
4. And fabric board. I just love pastel colours. / Prostě miluju pastelové barvy.

1 comment:

  1. Photos are absolutely spectacular! So gorgeous!
    You have such a lovely blog!

    Diana Cloudlet
    www.dianacloudlet.com

    ReplyDelete