Monday, 4 April 2016

Black & White


 

A couple of days ago I bought these white shoes and I totally fell in love with them. I've been wearing mostly dark clothes lately so I decided to bright up my outfit a little bit and these shoes did the job well, I'm more than satisfied with them.
Also my Easter break has ended so I'm back in England and ready for uni life again, haha.

Před pár dny jsem si koupila tyto bílé boty a jsem do nich totálně zblázněná. Začala jsem nosit převážně tmavé oblečení, takže bílé boty mi outfit krásně rozzářily, jsem s nimi více než spokojená.
Také už mi skončily velikonoční prázdniny, takže jsem zpět v Anglii a univerzitní život může zase začít, haha.









2 comments:

  1. Ty super bílý boty jsou skvělý!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Díky, nosím je teď skoro pořád, takže za chvíli už tak bílé nebudou :D :(.

      Delete