Friday, 11 March 2016

What I Eat For Breakfast / VEGAN


Hodně lidí se mě poslední dobou ptalo, co jako vegan jím. Sama jsem nad tím potom začala hodně přemýšlet a dospěla jsem k rozhodnutí, že natočím nějaká videa zaměřená na veganství. V tomto videu se můžete dozvědět, co je má oblíbená snídaně a jak si ji připravuji. V poslední době jsem si zamilovala rostilnná mléka, hlavně tedy rýžové, mandlové a kokosové, a mívám je k snídani téměř každé ráno. A jaká je vaše oblíbená snídaně?

A lot of people have been asking me what I eat as vegan so I decided to make some videos about veganism. This video is about what I usually eat for breakfast. I've been really loving vegan milk recently (rice, almond and coconut are my favourites) and enjoying them almost every morning. And what's your favourite breakfast?

4 comments:

  1. Mňam! Bez rastlinného mlieka si neviem predstaviť deň :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já také ne :). A je mnohem lepší, než to kravské!

      Delete
  2. Rýžové mléko mi nejdřív nechutnalo, brzo jsem si ho ale oblíbila :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já rýžové mléko miluju už od začátku :D :)

      Delete