Sunday, 6 March 2016

What I Eat As a Vegan

Nemyslete si, že vegani jedí jen kytky a semínka. Hodně lidí vůbec nemá ponětí, co slovo veganství vlastně znamená a co vegani jedí. Také se mě často lidé ptají, co teda jako vegan jím, když nejím nic živočišného. Přitom je na světě tolik veganských surovin a jídel. I když mám pocit, že se v poslední době veganství hodně rozšířilo, pořád mám pocit, že by o tom měli lidé vědět více, protože je to podlě mě zajímavé téma nejen pro ty, kteří chtějí žít zdravým životním stylem.

Don't think that vegans eat only plants and seeds. Lot of people have no idea what the word veganism means and what vegans can eat. Also a lot of people ask me what I eat as vegan if I don't eat anything that comes from animals. There are so many vegan ingredients and meals in this world. In my opinion veganism has spread lately a lot but I think that there are still people that should know more about it because it is an interesting topic not only for those who want to live in a healthy way.

Základem mých snídaní je vždycky ovoce, které kombinuji s rostlinným mlékem, jogurtem, cereáliemi nebo oříšky, abych přes den neměla hlad.

I always eat fruits with vegan milk, yogurt, cereals or nuts so I'm not hungry until lunch.

Moje oblíbená svačina. U nás v Čr jsem tuto značku nikde neviděla, ale tady v Anglii ji prodávají téměř ve všech supermarketech. Jsou to jen namleté oříšky, datle a různé sušené ovoce (žádný přidaný cukr ani nic jiného!), ale je to zatraceně dobré. Je to prostě taková moje závislost, vždycky, když mám chuť na nějakou sladkost, sáhnu po tomto.

My favourite snack. I haven't seen this in my country (CZ) but here in England they sell it in almost every supermarket. It's just mild nuts, dates and dried fruits (no added sugar or something else!) but it's freaking amazing. I'm literally addicted on this. When I have a craving for something sweet. I always go for this.

Dnes jsem si po dlouhé době udělala na oběd zeleninovou polévku. A snědla hned tři misky, haha. Já polévky miluji, ale většinou dávám přednost spíše rýži, protože to mě více zasytí.

Today I cooked myself a veggie soup for a lunch after a long time. And ate three portions, haha. I love soups but I usually prefer rice because after soup I'm always still hungry.

Celkově se snažím jíst zdavě jak jen to jde, občas zhřeším čokoládou nebo burákovým máslem (kombinace jablko + burákové máslo - musíte vyzkoušet), ale myslím si, že každý někdy potřebuje sáhnout po čokáladě.

Generally I'm trying to eat as healthy as I can but sometimes I crave for a chocolate or peanut butter (apple + peanut butter is the best) but I think everybody needs it from time to time.

No comments:

Post a Comment