Monday, 28 March 2016

Keep It Simple


I don't usually wear jewellery but when it comes to chokers, I could wear them every single day. This one I made myself, I didn't even have to spend so much money on it plus it was very easy - the only thing I needed was a ribbon. Lately I've also been loving just simple pieces in neutral colours. Maybe it's because I was spending too much time choosing my outfit so I decided to keep it as simple as I can and wear only those pieces, which could be combined easily.

Obvykle šperky moc nenosím, ale tyhle "obojky" bych na sobě mohla mít klidně každý den. Zrovna tento černý jsem si vyrobila sama, nemusela jsem za něj ani utratit tolik peněz a ještě k tomu to bylo strašně jednoduché - jediná věc, kterou jsem potřebovala byla stužka. Poslední dobou jsem také začala hodně nosit jednoduché kousky v neutrálních barvách. Možná je to kvůli tomu, že jsem dokázala strávit hodiny a hodiny koukáním do skříně a nevěděla, co na sebe. Rozhodla jsem se tedy mít ve svém šatníku převážně jednoduché, minimalistické kousky, které budu moci lehce kombinovat.












2 comments:

  1. jednoduchý a pekný outfit :) Kabátik je naozaj super :)
    partofnicol.blogspot.sk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuji :). Ten kabátek je můj nejoblíbenější, nosím ho teď skoro pořád :D.

      Delete