Wednesday, 9 March 2016

Get Ready For Spring

Get Ready For Spring



 1. Poslední dobou jsem si velice oblíbila crop topy. Pokud zvolíš variantu s dlouhými rukávy a zkoumbinuješ jej se sukní s vysokým pasem, můžeš crop top nosit i v chladnějším počasí. / I'm currently in love with crop tops. If you go for a long sleeved variation and combine it with a high waisted skirt you can wear it also in a colder weather.
Topshop long sleeve crop top
£27 - nordstrom.com



2. Tento typ áčkových sukní s knoflíky je teď velmi populární. Mě osobně se moc líbí a jeden podobný kousek také vastním. / This A-line skirt with buttons is now very popular. I personally like it a lot and also have it in my wardrobe.
LE3NO a line skirt

£17 - le3no.com



3. Jelikož je venku ještě pořád stále zima, kabát je nutností. Mě se velice zalíbil tento krémový kabát s jednoduchým střihem, který jde zkobinovat téměř se vším. / Because it's still cold outside, a coat is a must-have. I really like this creme coat in a simple shape, it could be worn almost with everything.
Wool coat
£12 - vestiairecollective.com



4. Mám ráda univerzální kousky jakou jsou např. tyto černé šněrovací boty. Nemusím pak vlastnit stovky párů bot nebo se trápit, že mi boty neladí s outfitem. / I like these black boots because they can be worn with everything. With the boots like these I don't have to own thousands pairs of shoes or be afraid that my shoes won't go with my outfit.
Lace up booties
£27 - shein.com




5. Miluji vintage a retro styl a tento černý klobouk mi připomíná 50. a 60. léta. Už dlouho mám v plánu si koupit přesně takový, tak doufám, že tohle jaro nějaký seženu. / I love vintage and retro style and this black hat reminds me of 50's and 60's. I have this hat on my 'Things to buy' list so hope that I'll find some nice one this spring.
Topshop fedora hat
topshop.com



6. Velká taška je pro mě nutnost, vždycky si jí beru s sebou do školy a nemusím mít strach, že se mi tam něco nevleze. / Big bag is a must-have for me. I always wear it to uni.
Handbags purse
£24 - shopakira.com



7. Drobné květinové náušnice v pastelové barvě oživý celkový vzhled a dodají mu trochu barvy. / Small flower-shaped earrings make your look more interesting and fresh.
Monsoon flower earrings
£4.22 - monsoon.co.uk





8. Oční stíny v jemných nude tónech jsou skvělé pro každodenní líčení. / Eyeshadows in light nude tones are the perfect ones for daily make-up.
Urban decay eyeshadow
£20 - urbandecay.com

3 comments:

  1. Krásne kúsky! Topík a klobúčik sú top! :)
    partofnicol.blogspot.sk

    ReplyDelete
  2. great blog :) I follow you :)
    Have a nice week!

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much! I'll check your blog as well :)

      Delete