Tuesday, 29 March 2016

Easter Week



1. Spring is finally coming -  sunbathing, reading a magazine and sipping my smoothie on the terrace. / Jaro konečně přichází - slunění se, čtení časopisu a popíjení smoothie na terase.
2. Easter baking - vegan buckwheat muffins with chocolate. / Velikonoční pečení - veganské pohankové muffiny s čokoládou.
3. I'm trying to keep my room as tidy and organized as I can (because I've realised that when I have mess in my room, I have mess in my mind and can't concentrate and work). / Snažím se svůj pokoj udržovat co nejuklizenější a nejuspořádanější (protože jsem zjistila, že když mám nepořádek v pokoji, mám i nepořádek v mysli a nemůžu se soustředit a pracovat).
4. I have a thing for big mugs. / Miluju velké hrnky.


1., 2., 3., 4. As you can see I'm addicted to having a smoothie bowl for breakfast. / Jak můžete vidět, tak jsem závislá na smoothie miskách k snídani.


1. My green lunch (because I'm vegan and this is the only thing we can eat). / Můj zelený oběd (protože jsem vegan a tohle je jediné co můžeme).
2. I'm getting better and better! / Už se zlepšuju!
3. It feels so good to do yoga outside finally. / Je to super si konečně zacvičit jógu venku.
4. Painting - Lana Del Rey and Father John Misty ♥. / Malování - Lana Del Rey a Father John Misty ♥.

5 comments: