Wednesday, 16 March 2016

50 Facts About Me / Get To Know Me

1. I'm a vegan.



2. I'm afraid of spiders.
3. I study Fashion Design.

 

 

4. I wear only red nail polishes. (You can see me with maybe once a year with any other colour.)
5. I like to collect things. (As I was small I used to collect different types of paper and I still have all of them.)
6. I love 50's, 60's and 70's and generally all the vintage and retro stuff.


7. I have a problem to focus on something. (Even when I'm reading a book.)
8. I love yoga.



9. I'm always cold. (Even when I'm in sauna, my feets are still cold and this is pretty weird.)
10. I would like to have a little piggy as a pet one day.
11. Pigs and cats are my favourite animals.
12. I study the university in England.



13. I'm a very indecisive person.
14. I'm an introvert.
15. I like to inspire and motivate other people.
16. I don't like noisy people.
17. I like silence.
18. I was a cheeky child.
19. But I have already grown out of it.
20. It takes me long time to fall asleep.
21. I love summer and warm weather.
22. I need a sweet breakfast every morning.
23. Miss Dior is the only perfume that suits me.











24. I'm a very moody person. I can be happy and a few minutes after sad.
25. I like pastel colours, white and black.
26. As a vegan I can't imagine eating meat.
27. I'm trying to be as organized as I can.
28. I used to play the piano as I was small.
29. Since I was a child I have been attending art course,
30. I don't like crowds of people and shopping centres. (But I love shopping.)
31. I can be excited for something very quickly and easily.
32. I don't like to be same as the others. Everybody should be unique.
33. I like to take photos and then look on them after a while.
34. I can't say, what my favourite meal is. (There are many of them.)
35. I always get angry when people think that vegans eat only roots and seeds.
36. I have one younger brother.
37. When I'm watching a film, I can forget quickly what it was about.
38. I used to do a horse riding.
39. I have a dog, a cat and a rabbit at home.




40. I hate oat porridge.
41. I'm a creative person.
42. I love traveling and discovering new places.
43. I usually wear only skirts or dresses.
44. If I should choose between a diamond ring or tons of clothes, I would probably go for the second option.
45. I really like English charity and vintage shops.
46. I love flowers.
47. Lana Del Rey is my biggest inspiration.










48. I like tidiness but I hate tidying.
49. I would describe my style as girly, grunge and hippie.
50. I love red and dark lipstick shades, the pink and nude ones don't suit me.


1. Jsem vegan.
2. Bojím se pavouků.
3. Studuji Fashion Design.
4. Nosím jen červené laky na nehty. (S jinou barvou nehtů mě můžete vidět tak možná jednou v roce.)
5. Ráda sbírám věci. (Jako malá jsem sbírala nejrůznější druhy papírů a dodnes je mám doma.)
6. Miluju 50. 60. a 70. léta a celkově všechny vintage a retro věci.
7. Mám problém se na něco pořádně soustředit. (Třeba i na čtění knížky.)
8. Miluju jógu.
9. Pořád je mi zima. (I když jsem v sauně, tak mám studené nohy a to je pěkně divné.)
10. Jednou bych chtěla mít jako mazlíčka takové to malinké prasátko.
11. Prase a kočka jsou moje oblíbená zvířata.
12. Studuji univerzitu v Anglii.
13. Jsem strašně nerozhodný člověk.
14. Jsem introvert.
15. Baví mě inspirovat a motivovat ostatní lidi.
16. Nemám ráda hlučné lidi.
17. Mám ráda ticho.
18. Jako malá jsem byla strašně drzá.
19. Už jsem z toho ale vyrostla.
20. Trvá mi dlouho, než usnu. (Nechápu ty lidi, kteří lehnou a hned spí.)
21. Miluju léto a teplo.
22. Každé ráno musím mít sladkou snídani.
23. Miss Dior je jediný parfém, který mi podle mě sedí.
24. Jsem docela dost náladový člověk. Chvíli se můžu smát, ale pár minut na to můžu být zase smutná.
25. Mám ráda pastelové barvy, bílou a černou.
26. Nedokážu si teď jako vegan představit, že bych snědla maso.
27. Snažím se být co nejvíc zorganizovaná. (Ale moc mi to nejde.)
28. Jako malá jsem hrála na klavír.
29. Od mala jsem chodila do výtvarného kroužku.
30. Nemám ráda davy lidí a nákupní centra. (I když nakupování oblečení miluju.)
31. Snadno se pro cokoliv nadchnu.
32. Nesnáším být stejná jako ostatní. Každý by měl být podle mě originální.
33. Moc ráda fotím a pak se po čase na fotky zpětně dívám.
34. Nedokáži říci, jaké jídlo je moje oblíbené. (Je toho totiž hodně.)
35. Vždycky mě naštve, když si lidí myslí, že vegani jedí jen kořínky a semínka.
36. Mám jednoho sourozence a to mladšího bráchu.
37. Vždycky, když se dívám na nějaký film, tak snado a rychle zapomenu, o čem vlastně byl.
38. Jezdívávala jsem na koni.
39. Mám doma psa, kočku a králíka. 
40. Jestli je jídlo, které fakt nesnáším, tak je to ovesná kaše.
41. Jsem kreativní, pořád něco vymýšlím.
42. Moc ráda cestuji a poznávám nová místa.
43. Většinou nosím jen sukně nebo šaty.
44. Kdyby mi dal někdo na výběr buď prstýnek s diamantem nebo vybrat si hromady a hromady oblečení zadarmo, asi bych brala tu druhou možnost.
45. Mám moc ráda anglické sekáče a vintage obchody.
46. Miluji květiny.
47. Lana Del Rey je moje největsí inspirace.
48. Mám ráda pořádek, ale nesnáším uklízení.
49. Svůj styl bych popsala jako holčičí, grunge a trochu hippie.
50. Miluji červěné a tmavé odstíny rtěnek, ty světlé a růžové mi vůbec nesluší.

8 comments:

  1. Great post! Love it!

    Rakel ♥ www.alovelystyle.com

    ReplyDelete
  2. wow studovat fashion to znie uzasne!

    Pozyvam na MEGA giveaway o Niveu, Rimmel a ine:) tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2016/03/giveaway-bioderma-nivea.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Je to úžasné. Nikdy bych ten obor za žádný jiný nevyměnila :)!

      Delete
  3. Jé, hezky udělaných 50 faktů, které nejsou nudné. :) to se mi líbí

    vlasopece.blogspot.cz

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuji, to mě těší, že se ti to líbí! :)

      Delete
  4. Na výtvarku jsem chodila taky, ale přestalo mě to bavit :D :) Zajímavé fakta! :)

    http://s-hejvi.blog.cz

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mě to také jednu dobu nebavilo, ale pak jsem zase začala chodit znova :D. Děkuji :)!

      Delete