Thursday, 4 February 2016

Colourful Breakfast




Jak se říká, snídaně je základ dne. Já si nedokáži představit, že bych udělala krok z domu bez snídaně, vždycky potřebuji ráno nějakou energii. Prostě něco, co mě nakopne do nového dne.

Když mám prázdniny a jsem doma - což znamená vstávání v 10:00 nejdříve a pak půl dne ještě lenošení v pyžamu, tak se snídaní nespěchám a nad její přípravou strávím klidně i delší dobu. Mým oblíbencem je jednoznačně smoothie bowl. Prostě naházím do mixéru ovoce, které mi přijde pod ruku. Pak si ale ráda hraji se zdobením a snažím se svoji snídani udělat co nejfotogeničtější. (Ehm toho už si mohl všimnout každý, kdo mě sleduje na instagramu.)/

As the saying goes, breakfast is a base of the day. I can't imagine going out of my house without breakfast, I always need some energy in the morning.

I really enjoy preparing my breakfast when I'm at home and have holidays. I can spend half an hour just preparing my food in the morning. My favourite breakfast is smoothie bowl. It's so easy to do it - just throw some fruit in the blender. I really like decorating my smoothie bowls and making them photogenic. (Ehm, you may have seen it on my instagram.)







Když jsem ale na kolejích, tak už tak kreativní v chystání snídaní většinou nejsem. Vaření i chystání jídla mě sice baví pořád, ale přeci jen doma ve vlastní kuchyni je to něco jiného než v kuchyni na kolejích, kde ji sdílím ještě s dalšími čtyřmi spolubydlícími. A ještě k tomu ráno spěchám do školy, takže kombinace rostlinné mléko + cereálie + ovoce nebo kaše je pro tyto dny asi tou nejlepší volbou. A ještě zelený čaj. Ten mám spolu se zázvorovým nejradši./

When I'm at dorms, I'm not so much creative in preparing my breakfast. I still enjoy cooking and preparing my food but after all it's different to cook at home in my own kitchen than here. In the morning I usually don't have so much time so I eat just rice or almond milk with cereals and fruit or porridge. Plus green or ginger tea - these two are definitely my favourite ones.




Jednou za čas mě ráno přepadne chuť na palačinky nebo lívance. To ale opravdu jednou za dlooouhou dobu, čerstvému ovoci dávám přeci jen přednost./

I also crave for pancakes from time to time. But this happens really just once for a looong time, I prefer fresh fruit after all.


3 comments:

  1. Mňam, to vypadá tak krásně! Hned mám další inspirace na snídaně :)

    ReplyDelete