Saturday, 20 February 2016

Busy Weeks

Poslední dobou se mi toho nastřádalo v diáři celkem hodně. Hlavně tedy školních povinností. A ještě k tomu jsem byla nemocná, takže teď musím vše dohánět a mám práce nad hlavu. I přesto jsem si ale našla nějaký ten čas relaxovat a napsat článek. 

I've bee so busy lately. Nevertheless I was ill for almost a week and have lots of stuff to do, I still found some time to relax and write a post.


Conscious Chcolate. Vegan a ještě k tomu oranická raw čokoláda. Nejvíce u mě vede asi ta s názvem Lions Raw (citrón, grapefruit a limetka - to mě hodně překvapilo, protože normálně moc citrónovou příchuť nemusím). A ještě k tomu jde 10% z této čokolády na organizaci Global White Lion Protection Trust.

Conscious Chocolate. Vegan and organic raw chocolate. My most favourite one is called Lions Raw (lemon, grapefruit and lime - this surprised me a lot because normally I don't like lemon flavour). And the best part? 10% of the sale price of one bar is donated to the organisation called Global White Lion Protection Trust


Banánovo-borůvkové smoothie a Coco Chanel. Takhle má podle mě vypadat ideálně strávené odpoledne.

Banana and blueberry smoothie and Coco Chanel. This is how my ideal afternoon should look like.


Takto nějak vypadá život módní studentky. Navrhování, kreslení, šití, kreslení, kreslení, psaní eseje,...ve dne v noci. Ale nestěžuji si, vlastně jsem za to ráda. Dělám to, co mě baví.

This is how the life of a fashion student looks like. Designing, drawing, sewing, drawing, drawing, writing an essay...day-and-night. But I don't complain, I'm actually happy for that. I do what I love.


Luanna Perez je módní bohyně.
Luanna Perez is fashion goddess.

2 comments: