Thursday, 14 January 2016

Vegan Diary #2



Když vařím nebo peču, tak se nikdy neřídím podle receptu, ráda experimentuji s nejrůznějšími surovinami a snažím se z nich spatlat něco dobrého. Baví mě kombinovat to, co prostě najdu doma a pak čekat, co z toho všeho vlastně vznikne. Většinou se to fakt povede a to jsem pak na sebe hodně pyšná! Tento dort měl být původně nepečený, ale pak jsem ho strčila do trouby a byl to jeden z nejlepších, co jsem kdy udělala! / I never use recipes when it comes to cooking or baking. I like to experiment with different ingredients and create something good. This cake for example had to be raw but I put it in the oven and it it was one of the best cakes I've ever done!




I náš Mourek za oknem mi závidí moje smoothie. / Even my cat envies me my smoothie.





Můj typický oběd. Rýže, zelenina, tofu, avokádo. Jednoduchá, ale přece nejlepší kombinace. / My typical lunch. Rice, veggies, tofu, avocado. Simple but tasty combination.




Pamatuji si, že jsem jako malá houby nejedla. Teď můžu jíst žampiony pořád a strkám je skoro všude. / I remember that I used to hate mushrooms when I was a child. Now I can eat mushrooms all the time.



Pár dalších snídaňových. Asi se to půlhodinové chystání snídaně a pak focení stává mým novým koníčkem. / More photos of breakfast. Preparing a colourful breakfast is slowly becoming my new hobby.





No comments:

Post a Comment