Monday, 25 January 2016

In Love with London


Londýn - pro mě jedno z nejrásnějších měst, které jsem kdy navštívila. Už po třetí. A stále jsem byla nadšená a těšila se tam, jako bych tam měla jet poprvé. /
London - one of the most favourite cities I have ever visited. I was there for the third time and I was still so excited as if I should go there for the first time.


Ano, musela jsem se jít podívat na všechny památky už po třetí. A klidně půjdu i po čtvrté, protože Londýn mě prostě baví! /
Yes, I had to go sightseeing for the third time because I just really like London!



Zamilovala jsem si londýnské veverky, byly tak roztomilé!/
I fell in love with London squirrels, they were so cute!


Už se nemůžu dočkat, až se do Londýna zase vrátím. Tentokrát bych tam ale ráda pobyle víc dnů, než jen jeden...protože to je na takový výlet opravdu málo, ještě k tomu když cesta autobusem trvá tři hodiny./
I can wait until I'll be back in London again. But this time I'm gonna stay there for more days because one day in London is not enough.

1 comment: