Wednesday, 30 December 2015

Last Days of December


               My experiment with Lana Del Rey's       2 days of drawing..this is what I like to do
               song... / Experiment s mojí                      especially when I'am ill. /
               oblíbenou písničkou od Lany..                Tohle jsem kreslila 2 dny..když jsem byla
                                                                                nemocná. Vždycky, když jsem nemocná, tak
                                                                                můžu kreslit non-stop několik dní v kuse :D. 


                                      Non-vegans probably couldn't understand this...I'm obsessed with
                                              preparing vegan meals and then taking pictures of them :D. /
                                      Nevegani tohle pravděpodobně nepochopí, ale co už. Prostě mě baví
                                      připravovat a pak fotit veganská jídla..a jíst samozřejmě!
                                    
                         Our very christmassy dog (or should      Lush addiction. I brought some supplies
                         I say raindeer?) / Náš pes v                     from the UK, haha. / Lush je prostě
                         přestrojení za vánočního soba :D.           závislost a tak jsem si s sebou domů musela
                                                                                          dovézt zásoby z Anglie :D.

3 comments:

  1. Máš naozaj talent ♥ Akosi mi vyhladlo pri pohľade na tvoje fotky :P

    Zároveň by som ťa chcela srdečne pozvať ku mne na GIVEAWAY v ktorej si môžeš zasúťažiť aj o voňavé produkty značky Yves Rochcer ♥

    ReplyDelete
  2. Ten havinko je krááááásny :) Veľmi sa mi páči, že si naozaj šikovná v kuchyni a vyzerá to super

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju extra MEGA GIVEAWAY (4 súťaže v 1) v ktorej si môžeš zasúťažiť o poukážky ale aj o viac ako 40 pruduktov z kozmetiky, knihy či šperky

    ReplyDelete